Trending Influencers-lansare oficială.

by

 

    Ce reprezintă mai exact acest nou curent apărut pe piață?
Trending Influencers reprezintă cea mai nouă agenție de influencers powered by Global, care aduce împreună câteva sute de influenceri cu comunități relevante în social media, pe domeniul lor de activitate.

     În prima parte a zilei de sâmbătă a avut loc la Joben Bistro primul workshop, unde Alexandra Hash (Manager Trending Influencers), Alina Cinciulescu (director de strategie la Global), Vlad Vaida (instagramer), Matei Dima (BRomania), Lucian Ștefan (fondatorul Global) și Alina Ceușan (Globan Influencers) au vorbit despre tendințe și tranduri, despre strategii și implementarea lor, dar și despre rolul foarte important pe care îl are fiecare influențator de opinie în parte. Sunt lucruri pe care unii le știam deja, dar repetiția e mama învățăturii, așa că pentru mine a însemnat un impuls, o trezire la realitate și mi-a pus imaginația în funcțiune.

Partea cea mai importantă pe care am reținut-o este că între noi nu este o competiție deoarece în acest domeniu este loc pentru toată lumea. Ceea ce aduce un plus acestui curent este faptul că noi ne putem ajuta reciproc și putem crea o comunitate de oameni care inspiră, educă și oferă mai apoi o șansă altora.

Ceea ce m-a determinat să aleg să fac parte din această minunată echipă este modul profesionist și prietenos în care au prezentat acest val al comunității și faptul că au adunat atâția oameni plini de imaginație care vor să muncească și care mă inspiră puțin câte puțin în fiecare zi.

Petrecerea de lansare a avut loc la Nuba în București, unde au participat micro-influencers din toate cele 10 nișe diferite: beauty & fashion, men’s lifestyle, travel, luxury, sports, arts, entertainment, teenage, parenting și professionals.
Atmosfera petrecerii a fost susținută de The Motans, Antonia, The Blacklist și La Familia.

 

 

 

1 Response
  • As far as I can presuppose, the atmosphere of the party was unforgettably incredible! Many different niches participated. They included such themes, as beauty & fashion, men’s lifestyle, travel, luxury, sports, arts, entertainment, teenage, parenting and professionals. Amazing!

What do you think?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *